niedziela, 30 kwietnia 2017

Lubicie seksownych bohaterów ? Poznajcie tego pana...-"Hemy"Victoria Ashley

311069-352x500

Pamiętacie Slade'a z Walk of Shame http://ksiazkitocokocham1986.blog.pl/2017/02/24/slade-victoria-ashley/ ? Jeżeli tak,to pamiętacie również Hemy'ego,jednego z najlepszych przyjaciół naszego przystojniaka.
Jak wiadomo Slade i Aspen układają sobie życie,jednak klub ze striptizem musi działać dalej.Teraz główną atrakcją jest Hemy Knox.Przystojny,wspaniale zbudowany i pożądany przez kobiety.Mężczyzna jakich mało,jednak przepełniony problemami i skrywający w sobie ból.
Historia Hemy'ego zaczyna się od zdarzeń,które miały miejsce cztery lata wcześniej,Chłopak pragnąć zapomnieć bólu i żalu pogrążył się w świecie narkotyków,przez co stracił ukochaną dziewczynę,najwspanialszą przyjaciółkę i jedyną osobę,która potrafiła go zrozumieć.Byli sobie przeznaczeni lecz on to wszystko zniszczył.Ile może znieść jedna,niewinna dziewczyna?
Zaciągnąłem ją w mój mroczny,udręczony świat demonów i nienawiści,powoli zabijałem ją dzień po dniu i coraz ciężej było jej przez to oddychać.
Mijają lata a Hemy zamiast narkotyków,wykorzystuje seks żeby zapomnieć.Wszystko wydaje się idealne w jego świecie.Klub ze striptizem w którym pracuje daje mu łatwe panienki,tylko że w jego myślach cały czas jest ona...Onyx.
Wszystko się zmienia,gdy na jednym z prywatnych występów spotykają się.Życie po latach nabiera dla niego sensu.Hemy będzie walczył,żeby ją odzyskać.
Jeżeli poradziłem sobie z utratą ciebie,dam radę ze wszystkim.
Tylko czy Onyx będzie chciała z nim być?Czy da chłopakowi kolejną szansę?Jak potoczą się losy bohaterów?I co ukrywa Onyx?
Muszę przyznać,że postać Onyx działała mi na nerwy przez bardzo długi czas,z jednej strony można ją zrozumieć w końcu została zraniona ale z drugiej strony była bardzo niesprawiedliwa...
Postać Hemy'ego jest dla mnie dużym zaskoczeniem,okazał się bardzo kochającym i romantycznym facetem.Jego sylwetka jest godna podziwu,to jak bardzo był uparty i zacięty.
Oddałbym ostatnie tchnienie,żeby być z tobą(...).Nic by mnie nie powstrzymało przed tym,żebyś była moja Onyx. Nie pozwolę ci znowu uciec ode mnie,od nas.Mogłabyś mnie deptać,aż w końcu bym przestał oddychać,a i tak to by niczego nie zmieniło.Nigdzie.Się.Nie.Wybieram.
Książka tak jak poprzednia z serii jest przepełniona wspaniałymi mężczyznami,pięknymi kobietami i seksem,czasami bardzo perwersyjnym a czasami delikatnym i romantycznym.Czytając nieraz dostawałam rumieńców na twarzy...
Hemy to powieść,którą czyta się z zapartym tchem i buzującym podnieceniem,bo która kobieta mogłaby się oprzeć takim ciachom :) .Czytając cały czas chcesz więcej i więcej...
Victoria Ashley napisała typowy erotyk i dlatego ta seria mi się podoba.Teraz pozostaje mi poczekać na kolejną część serii Walk of Shame o Calu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fallen Crest.Akademia -Tijan