piątek, 28 kwietnia 2017

"Posiadam cię (...)Należysz do mnie(...)" Pepper Winters -Debt Inheritance

312672-352x500

Ta historia nie ma zakończenia jak z bajki.To nie jest lekka opowieść o miłości.Bo tu nie ma miłości...
Nila Waevers jest młodą,odnoszącą sukcesu projektantką mody.Razem z bratem bliźniakiem jest dziedziczką rodzinnej fortuny.W życiu ma wszystko,oprócz mężczyzny,którego mogłaby kochać.Tego uczucia brakuje jej coraz bardziej ,dlatego gdy ojciec przedstawia jej Jethro Hawka od razu zgadza się z nim pójść.Jest tak naiwna,że nie spodziewa się,że ten mężczyzna zmieni ją na zawsze.
Jethro jest dziedzicem rodziny Hawk,jego zadaniem jest odebranie długu u rodziny Weavers.Nila jako pierwsza urodzona córka ma oddać życie pierwszemu urodzonemu synowi Hawksów,by spłacić dług przodków.
Posiadam cię.Mam kawałek papieru,który tego dowodzi.To niezaprzeczalne i niezniszczalne.Należysz do mnie,dopóki nie spłacisz swojego długu.
I może wydawać się,że to jakaś średniowieczna bajka,jednak fakty są takie,że wszystko jest zgodne z prawem i życie dziewczyny spoczywa  w rękach Jeta.
Naprawdę byłam Kopciuszkiem,tylko,że mój książę wyrzucił szklany pantofelek i porwał mnie,zanim wybiła północ.Mój książę był złem.Mój książę był złoczyńcą.
Historia trzyma w napięciu,jest dość brutalna.Jest wiele scen,które wywołują zgorszenie i w tym wszystkim znajduje się niewinna Nila.Byłam pełna współczucia do tej dziewczyny.Jej postać jest godna podziwu,gdyż w sytuacjach w jakich się znalazła potrafiła wyłączyć umysł i zachować zimną krew.
Czekam na dalsze losy bohaterów,jestem ciekawa jak zakończy się ten trudny okres zapłaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fallen Crest.Akademia -Tijan