piątek, 31 marca 2017

Czasami serce a nie rozum kieruje naszym życiem...

17554541_820352781450310_8359330296571028490_nW ostatnim czasie trafiałam na książki o dość podobnej tematyce.Wiem,że jako zwolenniczka romansów powinnam się tego spodziewać ale cóż ...Na moich półkach pojawiła się nuda i przewidywalność.Udało mi się jednak trafić na książkę ,która zdecydowanie się wyróżniła,powieść autorki dla mnie nowej i w końcu trafiłam na With This Heart R.S.Grey.
Czytając With This Heart nie bałam się,że to będzie kolejna nudna historia.Już od samego początku Pani Grey przekonała mnie do siebie pokazując coś trochę innego.Czy normalne jest to że parta głównych bohaterów poznaje się w domu pogrzebowym? No raczej nie.
Abby Mea to dziewiętnastoletnia dziewczyna,która po przeszczepie serca postanawia wyruszyć w  podróż zostawiając przeszłość za sobą.Kupując urnę poznaje Beckhama.Chłopak postanawia zabrać się z dziewczyną na wycieczkę i tak zaczyna się podróż pełna spontanicznych przygód,spełnionych marzeń.Podróż,która zmieni ich życie na zawsze.
Pokochałam tę dwójkę szalonych,pełnych zwariowanych pomysłów ludzi.Beck już od pierwszych chwil skradł moje serce,a każdy kolejny rozdział utwierdzał mnie w przekonaniu,że on jest po prostu idealny.Abby Mea podziwiam za jej wewnętrzną siłę,że potrafiła podnieść się po wielu ciężkich chwilach.Nie wiem czy umiałabym sobie tak poradzić z bólem i żalem jak ona.
Podróż pozwoliła Abby poznać wiele aspektów życie,których byłą pozbawiona przez chorobę.Jej przyjaciółka Caroline niczym dobry duszek wspiera ją i dopinguje do osiągania nowych wrażeń sama ciężko chorując.
Książka R.S.Grey urzekła mnie,dostarczyła mi tak wielu emocji.Wiele razy uśmiechałam się czytając przygody tej pary.Były jednak również chwile,gdy musiałam sięgnąć po chusteczkę.
With This Heart to książka o poznawaniu siebie i odkrywaniu czym jest miłość.Powieść pełna trudnych decyzji i wiary w szczęśliwe zakończenie.To historia o przyjaźni.która mimo wszystko zostaje z nami  na zawsze.
Książkę polecam za ogrom emocji jakie we mnie wzbudziła a także za swoją nieprzewidywalność i bohaterów,których ciężko nie kochać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fallen Crest.Akademia -Tijan