środa, 29 marca 2017

Miłość ...a czym ona jest dla Ciebie?

192_f23700152781653d0e50f2b9cdfdd646_b
Miłość wyjaśnia...lub zaprzecza.
Poproś sto osób,by wyjaśniło,czym jest
miłość.A uzyskasz sto różnych odpowiedzi.
Ponieważ miłość jest sztuką.
Subiektywną.Nieuchwytną.
Nieustannie zmienną.
Wciąż dojrzewającą.
Z twórczością Kim Holden zapoznałam się przy okazji Promyczka i powieść tą pokochałam całym sercem,gdy przyszedł czas na Gus'a  byłam również zachwycona.Autorka potrafi idealnie opisać emocje bohaterów i ich życiowe rozterki.Kim Holden potrafi wywołać we mnie emocjonalną huśtawkę ale zawsze sprowadza mnie na ziemię.
Gdy zaczęłam przygodę z  O wiele więcej  byłam pozytywnie zaskoczona.Autorka zmieniła styl nie tracąc przy tym swoich umiejętności dawkowania emocji.
O wiele więcej  to historia opowiedziana przez trzech bohaterów : Mirandę,Seamusa i Faith .Poznajemy trzy różne oblicza miłości.
Miłość nie jest prawdziwa .(....)
Miłość zadziwia.Pojawia się znikąd.Nie ma w niej logiki.Nie jest celowa.Nie da się jej zmierzyć.(...)
Miłości nie można zdefiniować. (...)
Znajdujemy się w dwóch różnych czasach,autorka przeplata ze sobą przeszłość i teraźniejszość.W rozdziałach z przeszłości poznajemy głównie życie Mirandy i Seamusa .Mamy możliwość zagłębienia się w historię bohaterów.Widząc całkowite poświęcenie się rodzinie przez mężczyznę i rozwijającą się karierę jego żony.Autorka ukazuje nam również problem bohatera czyli jego chorobę - stwardnienie rozsiane .To właśnie z powodu tego schorzenia Miranda odsuwa się od męża,nie mogąc znieść tego że nie jest już idealny .Kobietę tą poznajemy jako bezduszną,egoistyczną karierowiczkę,która po za pracą nie widzi nic.Odchodzi od męża,zostawiając go z trójką dzieci,zabierając im dach nad głową.
Seamus  jest wspaniałym mężczyzną,człowiekiem oddanym rodzinie.Dzieci kocha najbardziej na świecie i mimo choroby walczy o ich dobro.Podziwiam go za to,że nie załamuję się łatwo.Walczy jak lew o swoje dzieci odkrywając prawdę o swoim małżeństwie.
Ważną rolę w tej historii sprawuję Faith.Dziewczyna jest sąsiadką Seamusa i jego dzieci.Mimo ciężkiego dzieciństwa jest osobą radosną,rozświetla swoją osobą otoczenie.Jest szczera i bezinteresowna.Między Seamusem i Faith rodzi się uczucie.Nie potrafią go zdefiniować ale to jest o wiele więcej niż przyjaźń.
Każdy z bohaterów posiada bogaty bagaż doświadczeń,niestety pełen bólu i rozczarowań.Przed nimi jeszcze wiele zmagań. Tylko czy uda im się pokonać wszystkie przeciwności losu?Czy będą szczęśliwi? Jak potoczy się życie bohaterów? Przeczytajcie i przekonajcie się sami!
Kim Holden w tej powieści ukazała nam problemy dorosłych.Czytając byłam pełna sprzecznych emocji.Byłam zła na Mirandę za jej postawę względem rodziny a za razem potrafiłam ją zrozumieć.Podziwiałam Seamusa i dalej podziwiam za siłę walki i ogrom miłości i cierpliwości do dzieci.Faith pokochałam za pogodę ducha mimo wielu cierpień we wcześniejszym życiu.Kim Holden kocham za jej powieści,za ich lekkość w czytaniu bo gdy sięgam po jakąkolwiek książkę jej pióra wiem że nie odłożę jej przez długi czas.Mogę zarywać noce ale dla Kim Holden warto !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fallen Crest.Akademia -Tijan