czwartek, 5 października 2017

"Układ doskonały" Jennifer Probst

22196043_923961267756127_9035042157006378095_n
Gdy mój czytnik e-book'ów zakończył swój żywot,nie pozostało mi nic innego jak wrócić do tradycyjnych książek.W związku z tym udałam się do mojej biblioteki w poszukiwaniu "nieprzeczytanych".I tak wróciłam do domu z pakietem kilku książek a wśród nich był "Układ doskonały" Jennifer Probst.
Jennifer Probst swoją pierwszą książkę napisała mając zaledwie dwanaście lat.Później skupiła się na nauce,założeniu rodziny aby po latach wrócić do pisania.Na koncie ma wiele powieści romantycznych i erotycznych.Piszę również książki dla dzieci.
"Układ doskonały"to pierwsza przeczytana przeze mnie książka tej autorki.
Aleksa McKenzie i Nick Ryan znają się od dzieciństwa,kiedyś byli najlepszymi przyjaciółmi,lecz z czasem Nick oddalił się od dziewczyny,stał się dla niej okrutny,wyśmiewał ją.Był pierwszym chłopakiem którego pocałowała i pierwszym,który złamał jej serce.
Aleksa jako dorosła kobieta radzi sobie świetnie,prowadzi księgarnie,która jest dochodowa.Spełnia się jako wolontariuszka w schronisku.Aleksa to dziewczyna,która ma serce na dłoni,jest pełna miłości i ciepła.Pragnie związać się z mężczyzną,który będzie chciał stworzyć rodzinę,mieć dzieci,będzie jej oddany,a do tego będzie posiadał sto pięćdziesiąt tysięcy dolarów,których ona bardzo potrzebuje.
Nick ma trzydzieści lat,odnosi sukcesy jako architekt i postanowił nie wiązać się z żadną kobietą na stałe.Los jednak spłatał mu figla...Jego wujek w swoim testamencie zaznaczył,że mężczyzna otrzyma pełną władzę nad firmą pod warunkiem,że ożeni się a jego małżeństwo przetrwa rok.
Dla Nicka to koszmar.Mężczyzna nigdy nie marzył o trwałym związku.Nie wierzy w siłę małżeństwa i trwałość rodziny.Stojąc pod ścianą Nick postanawia znaleźć kobietę,która pójdzie na układ i zostanie jego żoną na rok.Jego warunkiem jest to,że nie może się ona w nim zakochać.
Za sprawą siostry Maggie Nick prosi o pomoc swoją dawną przyjaciółkę Aleksę.
Ich układ ma być prosty,żadnych uczuć,czysty biznes.Aleksa dostanie potrzebne pieniądze i będzie udawać szczęśliwa żonę a Nick zostanie właścicielem rodzinnej firmy.
Tylko czy to będzie łatwe?
Czy doskonały układ okaże się sukcesem?
"Układ doskonały to typowy romans,który czyta się zaskakująco szybko.W każdym rozdziale mamy możliwość poznania myśli głównych bohaterów.Obserwujemy ich wewnętrzną walkę,poznajemy ich uczucia i rozterki.
To pierwsza powieść Jennifer Probst,którą przeczytałam i zyskała moją sympatię.Śledziłam losy bohaterów,obserwowałam rodzące się uczucia.I choć wiele razy miałam ochot nakrzyczeć na nich to książkę czytało mi się dobrze.To lekka i przyjemna lektura na deszczowe wieczory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fallen Crest.Akademia -Tijan