poniedziałek, 5 lutego 2018

"Łapałam się czegoś,co nie było nawet prawdziwe..."



Czytałam wiele opinii na temat tej książki,wiele z nich nie było zbyt pochlebnych,znalazły się również takie,które zachwalały ją i to właśnie ze względu na te opinie zdecydowałam się zapoznać się z "Anti stepbrother -Antybrat"autorstwa Tijan.
Czy mi się podobała ta książka?
Zaraz się dowiecie.

Życie Summer Stoltz zmienia się diametralnie,gdy po śmierci matki,jej ojciec postanawia ułożyć sobie życie od nowa i ponownie się żeni.Dziewczyna razem z ojcem przeprowadza się do nowego domu,a w jej życiu pojawia się nowa matka i nowy...przybrany brat Kevin.

Kevin Mathews jest popularnym i pożądanym przez dziewczyny chłopakiem,ma opinię playboya,która jest w 100 procentach trafna.Dziewczyny zmienia równo co pół roku,a w między czasie je zdradza.Kevin nie szanuje dziewczyn ale z jakiegoś powodu Summer jest w nim zakochana.Marzy,że kiedyś stworzą związek idealny.Dziewczyna jest tak zaślepiona swoimi uczuciami względem przybranego brata,że postanawia podjąć naukę na tej samej uczelni co on.Chce być bliżej Kevina,mając nadzieję,że neutralnym gruncie uda im się stworzyć związek.
Po przyjeździe na kampus Stoltz postanowiła zrobić niespodziankę przybranemu bratu,zostaje go jednak w jednoznacznej sytuacji z inną co łamie jej serce.Summer pragnąc pozostać niezauważona przez Kevina wymyka się z domu bractwa do którego należy.Wpada jednak na chłopaka,który od samego początku nie jest do niej pokojowo nastawiony.
Caden Banks to niesamowicie przystojny i seksowny chłopak,członek bractwa Alpha Mu,do którego należy Matthews.Caden jest wrogiem Kevina a powiązanie Summer z nim wywołuje w nim gniew.Gdy dziewczyna kryje swojego przybranego brata traci wiele w jego oczach.
Caden Banks to pewny siebie a zarazem arogancki chłopak,który wśród rówieśników jest traktowany niczym bóg.Jest tajemniczy,nie nawiązuje przyjaźni z ludźmi z kampusu.Gdy poznaje Summer z niewyjaśnionych przyczyn postanawia ją do siebie dopuścić.
Między Stoltz i Banksem zawiązuje się przyjaźń,spędzają ze sobą każdą wolną chwilę.

"Caden był moim platonicznym przyjacielem,z którym się przytulałam,który niósł mnie do łóżka i delikatnie okrył kołdrą...który w samochodzie przez całą drogę trzymał mnie za rękę.Tak.Właśnie takimi przyjaciółmi byliśmy"

Dziewczyna zaczyna przywiązywać się do Cadena.

Tylko czy Summer jest gotowa na nową miłość?
Czy uleczyła swoje złamane serce?
Czy potrafi zapomnieć o swoim przybranym bracie?
I czy Caden Banks jest tym,którego wybierze?

"Anti stepbrother -Antybrat" to książka,która pokazuje nam wiele problemów młodych ludzi.Summer Stoltz to dziewczyna,która po śmierci matki pragnie czuć się kochana.Swoje uczucia lokuje w przybranym bracie,jednak z czasem rozumie swój problem.Gdy w jej życiu pojawia się Caden wiele spraw staje się dla niej jasnych.Dziewczyna odkrywa w sobie nowe uczucia,które ją przerażają.Jest zagubiona i tylko w towarzystwie przyjaciela odnajduje spokój.

"Łapałam się czegoś,co nie było prawdziwe.Ale ty jesteś.Dzięki tobie czuję się kochana.Czuję się cała.Przy tobie jestem pozbierana."

Caden Banks to chłopak,który ma wiele problemów.Po wypadku młodszego brata,zaczyna żyć jego życiem,pragnie zadowolić swoją rodzinę ale również uspokoić swoje sumienie.Poświęca się dla brata i znajduje przy tym wsparcie w Summer.Caden stał się moim ulubionym bohaterem tej historii,jako jedyny wykazywał się zdrowym rozsądkiem,dojrzałością.Nie bał się konsekwencji swoich czynów,chociaż wielokrotnie mógł wiele stracić.To głównie z jego powodu,ta historia jest warta przeczytanie.

"(...)Musisz poradzić sobie z tym,co straciłaś,i musisz przejść przez etap opłakiwania jej.Wcześniej wykorzystałaś Kevina,by załatać ranę w twoim sercu,ale ja nie będę kolejnym plastrem,którego do tego użyjesz.Nie zrobię nam tego.Jeśli nie potrafisz przeżyć jej śmierci,gdy jesteś ze mną,musisz to zrobić beze mnie."

Kevin Mathews to niesamowicie irytujący typ,od samego początku nie czułam wobec niego żadnych pozytywnych emocji,chłopak manipulował uczuciami wielu osób.Znał uczucia jakimi darzyła go przybrana siostra i wykorzystywał to dla swoich celów.Jego postać działała mi na nerwy i wielokrotnie miałam ochotę go spoliczkować.
"Antybrat"to powieść new adults,która pokazuje nam wiele problemów z jakimi muszą się zmierzyć młodzi dorośli.Tijan opisuje nam losy Summer i Cadena,którzy walczą o swoją przyszłość.Muszą podejmować trudne decyzje,walczyć z przeciwnościami losu.
"Antybrat"to powieść,w której miłość rani,gdy najmniej się tego spodziewamy.To książka w której wróg może okazać się wspaniałym przyjacielem."Anti stepbrother"to historia przepełniona emocjami,wciąga od pierwszej strony a czytelnik nie potrafi się od niej oderwać,pragnąc poznać jej zakończenie.
Tijan piszę w prosty i zrozumiały dla czytelnika sposób.Jej bohaterowie nie są przerysowani,znajdujemy tu młodych,zagubionych w świecie ludzi,którzy chcą być szczęśliwi.
"Antybrat"to książka,która w dużej mierze wykracza po za schemat.Czytelnik wielokrotnie zostaje zaskoczony,choć z początku książka wydaje się przewidywalna.
Jako fanki tego typu powieści,trudno jest mi znaleźć jej minusy."Anty stepbrother" jest pierwszą książką jaką czytałam autorstwa Tijan i choć można znaleźć w tej historii kilka błędów i niedopowiedzeń to znajduje w tej książce więcej pozytywów.

"(...)Poszłam na studia,by być z Kevinem,ale zamiast tego zakochała się w antybracie.Kevin był doskonałym plastrem na moje rany,ale nie Caden.On okazał się tym dobrym,tym złym i tym,co pomiędzy.Dzięki niemu czułam się cała i spełniona.Był dla mnie wszystkim."

Wydawnictwo Kobiece


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fallen Crest.Akademia -Tijan